Ya ben napıcamı şaşırdım ya, bi sürerdir 3. Uykuyu bıraktı bu sefer ikinci uykuyu çok erken yaptığıniçin 7.30 da uykuya dalıyor. 7.30 da 9.30 da kalktık yarım saat uyutmaya çalıştım nafile şimdi oyuncaklarla oynuyoruz. Kim bilir ne zaman uyuyacak bazen aklımı kaybedecek gibi oluyorum gerçekten oturdum sinirimden ağlıyorum