Denis32 Ya 9 ay oldu nasıl gidecek hafiften başladım dengeli beslenme egzersiz ama hep bi şişknlik hep bi öne çıkma var bu göbekte yaa gitmez diyen de çok kişi var olabilir mi böyle bişey ? Dikkat edip üzerine düşersem gider bence