OncedenGurme marsiyen sanmıyorum. Hem program hem müfredat değişti onun incelemeleri olacak. İsteyen il dışında bir okul da seçebilecek dediler daha da online yapmazlar
marsiyen Fulyy Maka_Paka Bunu duyduğumdan beri çocuğu nasıl bırakacağımı düşünüyorum. İki gündür anlamsız bir stres bastı beni 😑
Alerjikrinit marsiyen normalde kimde ? Biz de kaynanamlardayız eşim babam bakar diyor ben durmaz diyorum. Götürsem yabancı okul sorun olabilir. Of keşke kendi okulumuzda olma zorunlu olsaydı kaynana evindekileri yaktı bakan
marsiyen Alerjikrinit Çocuğuma ben bakıyorum. Ailemden uzaktayım. Komşum bakar da ben nasıl bırakacağım en az 4 saat 8-12 olur ya da 9-13
ync1093 Çocuğu da götürürsünüz bir şey olmaz genelde seminerlerde çocuklar hep oluyor. Kimse bir şey demiyor
marsiyen beyazkrizantem Benim komşum bakar da emiyor ek gıda şu an tadımlık ilerliyoruz. Biberon almadı onu düşünüyorum öyle. Annelik ne zormuş ya eskiden olsa hiç önemli olmayan detaylar şimdi iki gündür beni çok geriyor.
beyazkrizantem marsiyen benimki de almıyordu ne farklı biberonlar denedim farklı ortamda farklı kişiler verdi. Öyle kabul etti. Su bile iciremiyirdum. Eşimde öğretmen bir o bir ben götüreceğiz okula duruma göre baktım zor oluyor bende rapor alacagim
marsiyen OncedenGurme Müfredatta apayrı bir mesele. Hayırlısı ya bebekle çok sıkıntı ben kendimi Eylül e ayarlamıştım 🥲