kuzeyin sabah 7 gibi kalkıyorum kalkar kalmaz büyük 1 bardak su içiyorum saat 11 e kadar yemek yemiyorum 11 de kahvaltı yapıyorum, yulaf lapası, klasik yumurtalı kahvaltı ya da smootie gibi, saat 2 3 gibi yeşil çay ve meyve ya da kuruyemiş yiyorum akşam 6 7 gibide ne yemek varsa onu yiyorum ve sabah 11 e kadar sıvı şeyler hariç bir şey tüketmiyorum, günde minimum 2 litre su içiyorum yarım saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum abur cubur yemiyorum beyaz ekmeği hayatımdan çıkarttım bu şekilde 6 kilo verdim diyet mantığıyla değil de sağlıklı beslenmek olarak düşünürsen kolay oluyor tabi sporla desteklense belki 6 değil 10 kilo verilirdi imkan ve vaktin varsa tavsiye ederim