Merhaba güzel anneler 🥰 Uzun zamandir aklima takilan ve isin icinden cikamadigim bir sorun hakkinda en dogru yeri sectigmi dusunuyorum; söyle ki kizim 22 ekim dogumlu suan 3. Ayi doldurmak uzereyiz. Ilk sorum goguslerimden yogun bi sut akisi var sagsam dahi degismiyor kizim emerken bogulucak gibi oluyor bu konuda ne yapabilirim? Ikinci ve en onemlisi de su ki; dogdugunda 1 ay yataginda yatirdim ancak havalar soguyunca ne kadar yaksam da yatak odam soguk oldugu icin salona gectim kizimin burda park yatagi var ancak yatirinca yatmiyor bende koltukta yatiyorum ve onuda yanima aliyorum koynumda yatiriyorum bu durumu degistirmek istiyorum onerileriniz neler siz nasil yatiriyorsunuz bebislerinizi?? Simdiden tesekkurler 😍