svvlgl Aylık olduk Hangi pekmezi ya da özü kullanıyorsunuz ? Hangi markayı kullanıyorsunuz ? Tercih sebebiniz nedir ?
Mydnz svvlgl ben öz kullanıyorum daha sağlıklı olduğunu araştırmalarım sonucunda karar kıldım ve og nin tüm ürünlerini kullanıyorum öz setinden makarnasına kadar ve dediğim gibi kızım çok seviyor , 9 Aydan selamlar teyzesi ☺️
svvlgl Mydnz Araştırdığım markalar arasındaydı,hangi özün ya da pekmezin daha yararlı olduğuna karar veremiyorum. 🌸
Mydnz svvlgl öncelikle karadut özü sonrasında dut özü öncelikli olarak kullanıyorum karadutlu kabızlık problemi yaşamamak adına kullanıyorum