Arkadaşlar benim bir tane kutum var kırmızı renkte ve kızımı çok ilgisini çekiyor neyse kurdelesi var bir de bir baktım ki ağzında yalıyor o kutuyu ve kurdelya kısmı da kutuya yapıştırılmış ve bu kutu ben nişanlıyken falan eşim almıştı yani 2 yıl falan oldu sizce bu kuruya yapıştırıcıyı yalaması bir sıkıntı oluşturur mu düşündükçe kafamda çok kurdum ben biraz takıntılıyım yani bu yüzden