Cileklipastam Emerken ozellikle saclari sırılsıklam ya enseside cok terliyor benim kollarim ıslanıyor 5 aylik kizim
etuerk Cileklipastam efor sarfediyor annesi normal yani benim oğlum da terler. O yüzden çoraplarını çıkarız üstünü inceltirim
dugme Cileklipastam bizimde aynı şu anda tam olarak bende ense kısmına mendil botskiyorum ve emxirme yastığınada muslin bez koyuyorum sürekli siliyorum
Cileklipastam dugme bende elimde pamuk sureklo saclarini siliyorm azicik saci var zaten civcivimin hasta olur diye korkuyorm
Cileklipastam maygirl dr d vitamini eksiklignde terler ama 9. Ayda bakcaz dedi genetikte olablr dedi daha minnacik terle mucadele ediyo yaa🥺
Lazerlimunafik Cileklipastam Evet o aylarda çok terlerdi kızım sonra sonra geçti ☺ Sanırsın koşmuş o derece su içinde kalırdı
sekerportakali9 Cileklipastam 3,5 aylık kızım kalın giydirdiğimde oluyormuş meğer sonradan keşfedip daha az giydirince düzeldi