neslihanada İyi geldimi kaç damla veriyorsunuz 3 ay 15 günlük günlük belli saatlerde sabit ağlar herşryi denediö hiçbişi işe yaramıyor bunu denemek istiyorum iyimi işe yarıyormu ? Gaz damlasıda kullanıcazmı yanında bunun
Eylulooo7 neslihanada ben kullandım kızıma 3 aylıkken baslamıştım 5 damla verıyordum sabah aksam gazı azaltmıştı
hilosayy neslihanada ben kullanıyorum 40 günlük bebegım onun sayesinde daha rahat gazını cıkarabiliyor 8 damla emzirmeden önce yad mama içine damlatarak veriyorum
hayalperest2310 neslihanada 7.ayda keşfettim doktorumun önerisiyle ben her emzirme zamanında 3 damla damlatıyordum ağzına öyle kullandım etkisini görmüştük
lutfenoturcocugum neslihanada Oğlum için kullanmıştım ,mamaya katıyordum .Biogaia ile beraber kullanıyordum.İşe yaradı mı ,bilemiyorum ,kullanma saydım daha kötü olurdu belki bilemiyorum .Yine de 4 -5 ay sürüyor o gaz işi .🤷
Aram33 Hanımefendi relaktaz laktaz enzimi içeren bir ilaç.laktozu sindiremeyen bebekler için doktorun verdiği bir ilaç yani . Kafanıza göre çocuğunuza ilaç içirmeyin rica ediyorum. tekrar ediyorum gaz ilacı değil bir enzim.
neslihanada Aram33 süt ürünlerinden şüpheleniyorum doktorum süt ürünlerini bırak dedi ondan dolayı almak istiyorum
Aram33 neslihanada relaktaz alerji ilacı da değil. Doktorunuz yazmadıysa buradaki yorumlara göre kullanmayın lütfen. Bebeğinize zarar vermek istemiyorsanız. Doktorunuzla görüşün bu ilacı o yazarsa kullanın.
neslihanada Aram33 alerjisi yok siz beni analamadınız laktozu sindirmesi için kullananlara soruyorum bilgi alıyorum danışmadan vermiyorum zaten kimse çocuna luzumsuz ilaç vermez bilgi topluyorum bazı doktorlar kafadan atma yapıyor süt ürünlerini kes sindiremiyordur dedi alerji demedi gittimde bu ilacı sorucam bilgi topluyorum yeni duydum bende sindiremeyenler kullanıyormuş bunu
Aram33 neslihanada bebeğime doktorumuz 20 günlükken başladı. 3 aydır kullanıyoruz. Kullanan biri olarak yazıyorum zaten. Burdan bilgi alarak bu tür bir ilacı kullanmayın.i diyorum. Buradaki yorumlarda bu ilacı uyku ilacı niyetine kullanan bile var hanımefendi. Sizi o yüzden uyarıyorum.
ozgec neslihanada laktoz ıntoleransı ıcın doktorun verebılecegı bırsey tahlıl yapılmadan bence vermeyın belkı gerek yoktur ben kullanıyorum 6 aylık olcak oglum gecmeyen pişik nedneı ıle alerjı cıkmıstı süt ürünlerıne vs dıyetımız var , relaxtaz gazda cıkarıyor sındırımı kolaylıyor fakat bı hastalık sebebı ıle verılebılır yanı normal bı gaz damlası degıl canım