Bebeğim 6 aylık şu an 4 tane dişi var alt ikiyi 4.ayda çıkarmıştı üst yanları da yakın zamanda patlattı ama şu an üst önler ve azılar aynı anda çıkıcak galiba hiç bu kadar zorlanmamıştım günlerdir sürekli ağlıyo herşeye ağlıyo normalde sakin bi bebek ama içinden canavar çıktı diyebilirim neler yaptınız önerileriniz neler?