Arkadaşlar merhaba 1 yıl önce isteyerek sezeryan doğum yaptım fakat bir sonraki doğumumu normal istiyorum çünkü çok çektim sezeryandan yana, bir nevi gözüm korktu🥹 ne kadar süre beklenmeli bilginiz var mı? Birde prenses doğum yaptıran annelerimiz var mi?