Merhabalar bebeğim 71 günlük 40 ı çıktıktan sonra asla ağzına bir şey kondurmuyor beni emmiyor mama yiyoruz doğduğundan beri ilk ay 1.700 g almıştı o derece iştahlı bir çocuktu 2. Ay sadece 350 g almış biberonu görür görmez bağırıp ağlamaya başlıyor çocuğum tükendim artık nolur bir fikri olan olursa paylaşsın teşekkür ediyorum şimdiden….