Merhaba canım öncelikle gözünüz aydın 🤗
Ben sezeryanla doğum yaptım bebeğim memeni tutmuştu ama hiç sütüm yoktu yavrum 3 gün boyunca boşa kürek çekti 😔 arkadaşlarında dediği gibi stres baş düşmanı sütün etrafımda o kadar baskı vardı ki sütün geldi mi geldi mi diye sürekli 🤦🏻♀️ben dereotunun inanılmaz faydasını gördüm asla yemezdim annem çok süt yaptığını söyleyince oturdum 1 demete yakın yedim. Arkadaş bi damla dan bahsetmiş bende galaktago diye bi damla kullandım saat gece 3 oldu bebeğim aç ve 3.gün oldu hala mama veriyordum artık dedim ki Allahım herşeyin iyisini sen biliyorsun pes ettim yani düşünmemeye çalıştım bi baktım gece 3 de sütüm geldi evde bi bayram havası tabi şükürler olsun. Şimdi sende sütüm gelicek diye düşün benim yaptığım hatayı yapma 😘