Ben açıkcası hangisi indirimdeyse onu aldım. Makarna lütfenden pankek harcı aldım. Wefooddan tahin, yulaf ezmesi, irmik, tarhana ve pirinç unu aldım. Aşçı anneden yulaf unu ve tam buğday unu aldım. Bir de bence belli bir aydan sonra yemek yemeleri iyice şekillendiği için her şeyden almaya gerek yok diye düşünüyorum. 9 aylığız artık yavaş yavaş kendi yediklerimizden yediriyorum. Tabii her annenin düşüncesi farklı olabilir bu konuda.
Tarhana ( acısız olduğu için benim evdeki acılı)
Tam buğday unu
Yulaf ezmesi
İrmik en çok bunları kullanıyorum. İrmiği irmikli yumurta yaparken çok kullanıyorum.