Bebeğimin dogum gününden bu yana ne uykusu kaldı ne huzuru aşırı sinirli oldu istedikleri yapılmayınca yere yatıp kafa atıyor yere ama öyle böyle vurmuyor elimde sürekli kremle gezer oldum eskiden akşam 9 da yatağa koyardım sabah 8-9 da uyanırdı üstelik kendisi uyurdu biz uyusun dıyor bişey yapmazdık 5 aylıkken uyku eğitimi verdiğimizden beri böyleydı fakat 15 aralık itibariyle herşey tersine döndü kafasını öyle sert vuruyor ki korkuyorum bişey olacak diye yemek de yediremiyorum ama sürekli en fazla yarım saatte bir emmek istiyor ne yapacağımızı şaşırdık çocuk psikiyatriden randevu aldık ama biraz ileri tarıh verdıler uyku problemi neyse de herkes yaşıyor ama diğer sorunlarla karsılasıp çözüm bulabilen varmı acaba uzun oldu kusura bakmayın 😔