Akşamları uyuturken emzirdigimde uykuya dalmiyor ve ağlıyor.(Tazyikli sütüm hep) Bende emzirme sonrası mama veriyorum hemen dalıyor uykuya ve her emzirme sonrası çok açmış gibi içiyor mamayı 6 aylık 120 CC veriyorum. Acaba doymuyomu ? Gün içi çok iyi uykusu mutlu huzurlu ama gece emmek istemiyor bazen. Cisli beside iyi