Hanımlar çok endişeliyim lütfen bu durumu yaşayanlar aktarabilir mi bebeğim 4 gün önce 3 aylık oldu derken normalde 4 saatte aldığım ve dolu dolu aldığım çişli bezlerin artık o kadar da dolu olmadığını gördüm e biz doyduğunu burdan anlıyorduk kendimi kötü hissediyorum emen bir çocuk sadece anne sütü alıyor salyası var onu söyleyeyim alerjik bir bebek ama kilo almasını hiç etkilemedi bu durum ne düşünüyorsunuz birde terleyen bir çocuk değil o kadar