Doğum sonrası hormonlar 2 yılda anca düzeliyormus vede emziriyorsan üstüne dahada uzun sürebilirmiş toplaması. Emzirme devam ettikçe lohusalık devam ediyormus katılıyor musunuz buna… ben sonuna kadsr katılıyorum çünkü ruh hallerim inanılmaz çalkantılı 🥴 kaygı mutsuzluk endişe kötüyü düşünme ara ara geliyor gidiyor bu haller özellikle regl öncesi yasıyorum diğer günler iyi o zamanda zaten 10 güncük flan iyi oluyorum. Diğer günler bı durunlar daha az oluyor. Kesinlikle doğumdan sonra böyle oldu. 2 yıl somra bıcak gibi kesildi hersey düzeldi diyenler var insallah öyle olur 😂 bana yoksa bi geliiler bi gidiler 😂😂😂😂