Ben bebegime hamileyken cok rahattim hatta 37 haftama kadar calistim hic zorlanmadim. 6 bucuk aylikken ilk hareketini hissettim. Sonrasinda da pek hissetmedim, cok azdi. Doktora sordum biraz tembel olabilir sagliginda sorun yok dedi. Bebegim cok akilli olur sanıyordum ama dogdu dogali asla uyumayan, sürekli mizmizlanan, birseyi inat ederse kesinlikle yapan birisi oldu 😁 simdi 10 ayina yaklasti asla yerinde durmuyor. Hamileyken hadi oglum kendini hissettir derdim, dogduktan sonra oglum nolur 1 dk yerinde dur diyorum 😁