Berosmumy Doğduğundan beri hep 19.00 uyutuyordum az kaydırdım Max 19.50 ye kadar durabiliyor çok mu erken merak ettim. Sizler kaçta uyutuyorsunuz bebeklerinizi 19.00 diyen de var 21.30 diyen de bilemedim ne yapayım daha uzatayım mı yoksa oynamayayım mı?
Zlm Berosmumy bende o aylarda o saatlerde uyutuyodum şimdi 3 yaşında 8 buçuk gibi yatmaya hazirlaniyo gün içindeki enerji atışına göre uykuya geçişi degisiyo ama ortalama 9 buçuk gibi uykuya geçmiş oluyo. Bana da çok erken uyutuyorsun falan diyorlardı bunu diyenler çocuklarını 12 de 1 de yatırıyorlar çocuk dediğin erken yatar erken kalkar
twinsmomm2 Berosmumy 5 aylıklar 3. Ayından beri 20.00 uyku saatimiz en fazla aksi bişi olursa 20.30 a sarkıyor
CerenAyza Berosmumy nerdeyse 1 yaşa kadar 7-7buöuk arası gece uykusuna geçiyordu birde kış mevsimiydi öyle alıştı şimdi hava geç kararmaya başladığı için bir kaç aydır bende uzattırdım en geç 8 buçukta uyuyor 15 aylık
Berosmumy Zlm benim de çok erken kalkıyor ama geç uyutmaya zorladım bugün dediğiniz gibi herkes çok erken diyor diye ama uyanma saati aynıydı. O öyle ayarlanmış demek ki biyolojik saati. Sormayın 00.00 a kadar ayakta olan bebek mi olur inanamıyorum bazen görünce.
Zlm Berosmumy evet geç yatınca geç kalkmiyolar 😄 siz yatirin kendi saatinde laf diyene söz geç yatiriyosunuz normali bu dersiniz
neanladinyurdagull Berosmumy gün içinde 3 kez yarım saat uyuyor o saatlerdede gece uykusuna geçiyor ama deliksiz uyuma süresi gece 1 le 5 arası onun dışında akşam 10 dan 1 e kadar arada sallanmak istiyo sabah 5 den 8 e kadar da ara ara sallanmak istiyo
aslanimiz 7 aylık oğlum yaklaşık 3 aydır ortalama 20.30 da uykuya geçiyor sabah saat 8 gibi de uyanıyor
Berosmumy CerenAyza biz de kış bebeği olduğundan hep yedi oldu öngöremedim yazın da bu kadar sadık kalacağını:)
ozgec Berosmumy bence cok guzel hıc ellemeyın 20:00 da uyuyor benım oglum 6 aylık olcak sabah 7 de kalkar yada 6 diş sancısı va olunca 5-6 😔