Bebeğim 6 ay 9 günlük. Kızlar çok huzursuz ya sürekli dızdızlıyor sürekli kucak istiyor. Yani ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Hiçbir şekilde memnun edemiyorum. Yere oyuncaklarını koyuyorum 1 dakika bakıyor bakmıyor yine benim kucağıma gelmek istiyor. Yapışık ikiz gibi yaşıyoruz. Bunu dert etmiyorum ama sürekli huzursuz sizce neden böyledir? Sizinkilerde böyle mi nolur yardımcı olun bana yaaa