Merhaba kızlar oğlum yarın 2 yaşına giriyor. Tuvalet eğitimine başlamak istiyordum ama cesaret edemiyordum. Gelecek ay 2 aylığına anneme gideceğim o da sen öğretme gel burda beraber öğretelim dedi. Ama annem çalışıyor sabah gidip akşam gelecek orda yine ben uğraşacağım. Bugün bı cesaret bezi çıkardım kilit giydirdim. 5 dakikada bir cisin var mı diye sordum. Hep hayır hayır dedi en son evet dedi. Gittik. Bu arada alaturka tuvalete gitmek istiyor klozettwn korktu. Orda da sürekli suyla oynadı yarım saate yakın. En son ayağa kalktı sağa sola küçücük tuvalet içinde saklanmaya başladı. Hadi oğlum yapmayacaksın çıkalım dedim tamam dedi çıktı. Hadi içeriye gidelim dedim bı anda kaçtı başka odaya gitti. Çamaşır asmistim onun arkasına saklandı ıkınıyor. Annem buraya yapma koş tuvalete yapalım dedim. Kosarken bir parça düştü 🥲
Sonra tuvalete girdi ve ben gidiyorum sen bitince beni çağır dedim( benden utanıyor yapmıyor) köşede bekledim bı anda ağlama başladı kaka var burda kaka var diye. Zor sakinlestirdim. Kaka şimdi buraya gitcek onun içinde birsuru arkadaşı var onunla oyun oynayacak kitap okuyacaklar çok eglenecekler hadi bay bay yapalım dedim. Bay bay yine gel dedi gönderdik. Kızlar sizce devam edeyim mi biraz daha bekliyim mi bu kaka olayından sonra ben çok umitlendim. Sizlerin deneyimi nasıldı nasıl cesaret edebildiniz?