serendipty Doktorumuz bıngıldağının kapanmak ğzere olduğunu söyledi. Bu aylarda bu sorunu yaşayan var mı? Sıkıntı oldu mu sonrasında merak ediyorum 🙄
serendipty KuzeyinAnnesi03 evet bri yerdr okudum az önce ama yine de insan tedirgin oluyor d vitaminini haftada 2 kez vermem gerekiyormuş
Birbahargunu serendipty merhaba az önce 6 aylık kontrolde aynısıni söyledi kapanmak üzere d vitaminini verme bir süre dedi sorun oldu mu acaba endese ettim