Merhaba,
Bebeğim 7 günlük. İlk günlerde yanliş emzirdiğim için göğüs uçlarım yara oldu, düzelene kadar ele eldiven takıp parmakla mama verdim. Emme refleksi çok güçlüydü. Sonra yaralarım düzeldi, sütümde geldi ancak bu seferde göğüs uçlarım dümdüz oldu. Bebek emmek istiyor ama kavrayamıyor silikon uç kullanınca sütüm gelmiyor sadece sağınca geliyor. Önce sağıp sonra çıksn yıla emzirmeyi denedim bu sefer meme ucum çok az çıktığı için yine kavrayamadı yine edemedi. plastik eldivene daha fazla maruz kalmasını önlemek için önce sağıp sonra biberon ile vermeye başladım. Ne yapabilirim ne olur yardım edin vicdanım çok sızlıyor. Bu şekilde 6 ay götürebilir miyim? Emzirmeye tekrar başlayabilir miyim doktor anatomik olarak o meme ucuna sahip olamazsınız dedi ama başka yolu yok mudur bu işin