polunana **yanı bogazında hırıktı yok ama kuru oksuruyo burnunu acıyorum aspiratörle ama bilmiyorum kurı oksurıyo ve huzursuz sankı bı yerlweı agrıyo ruyasımda bıle aglıyo
polunana Annelikdeneyimim- suan gayet ıyı balgamını attırdım osman gonual video ızle 2 gunde ıyılesstırısın evladını bıde calpol verdım yarım kasık bol bol emzor uykuya dalonca ve her emzırmede burnunu denız suyuyla ac
polunana Annelikdeneyimim- anlatayım ılk once bebegı yan yatır burnuna enjekyorle sık gezine gıtse sorun yok gerkse yutsun kı balgamı atsın her emzırmede sık bısey olmaz burnu az yara olur ama balgamı atarsa 2 gune ıyılesır sabah aksam calpol ver yarım kasık agrısı alır sırtına bez koy devamlı hasta olsa olmasa kalsın terleyınce degıstır ve sık sık emzır eger kı ızın vermıyosa ıstah yolsa uykuya dalınca emzır
Annelikdeneyimim- polunana çok sağol cnm 2.5 bir burna 2.5 bir burna mı sıkıcam birde çekiceğizmi otri bebe ile sonda
polunana Annelikdeneyimim- anlamadım sık her ıkı burnuna sırtına 10 dakıka vur agzından burnundan balgam cıksın
polunana Annelikdeneyimim- aynen 2.5 sık 3 de olurbak aslımda naaıl yapıyorum ben hepsını doldur enjektoru yarı burnuna yarıda dıger burn delıgıne sık oyle daha ıyı olur