Yaren5677 ben hiç ağlamıyordu demedim normal bir bebek gibiydi yani tabi ki ağlıyordu ama dil bağı var diye ekstra bir ağlaması yoktu. Bence sizin çocuğunuz alerjik olabilir, sizin iyi bir doktora gitmeniz gerekiyor sonrasında da size diyet uygulatacak muhtemelen ve böyle böyle neye alerjisi olduğu anlaşılacak. Siz o gıdayı yemeyi bırakınca çocuk anne sütü aldığı için o da rahatlayacak. Bunu bir değerlendirin bence.