meryemceeeee Kızlar vücudumu bişey yemiş ne olduğunu anlamadım bu nedir piremi sivrisinekmi ne bu ya deli gibi kaşınıyo
mervedefneduru meryemceeeee pikniğe falan gittiyseniz karınca olabilir. Bir kere bende oldu bu şekilde 3 gün gecmeyince acile gittim karınca ısırığı dediler
ahsengunesveannesi meryemceeeee valla doğrudur 4 aydır uyuzla mücadele ediyorum psikolojim bozuldu artık her kırmızılık uyuz geliyor bana sanki