Çoğu bebek öyledir bende tam yatagına koyuyordum odaya geçiyordum ki Bi baktım uyanmış tekrar süt tekrar yatış yemek yiyemezdim sıraya koymuştuk kim önce yiyecek diye Bi dönemdir geçecek merak etme 😔 bu arada emzirme danışmanı na sorduğumda meme de en fazla 45 dakika tut yoksa daha fazlası bebekte kilo kaybı oluyormuş öyle yaparak bebekte düzene giriyor deneyin ve 1 aya kadar da eskisinden daha iyi olur 🙏