Merhabalar
Bilmiyorum bunu yaşayan çok insan yokmuş gibi geliyor bana ama belki vardır diye öğrenmek için yazıyorum. Arkadaşlar şubat ayında normak doğum yaptım ve şu an bebeğim üç aylık. Doğum yaptığımdan beri toparlanamadım. İlk ay zaten kasık ağrısı uykusuzluk vs bir sürü şey. Sonrasında kalçama ağrı girdi 2 hafta zor yürüdüm. Kalçam bitti belime ağrı girdi, yattığım yerden kalkmakta zorlandım bebeğime zor baktım 2-3 hafta böyle geçti. Yoga yapayım iyi gelir derken bi haftalık yoga sonunda belim iyi oldu ama sırtıma ağırlık verdiğim için belim gibi sırtım tutuldu sanki. Sırtım da düzeldi iyiyim dedim, bu sefer puseti kaldırırken yine belimi incittim, eğilemiyorum, uzanamıyorum, bebeğimi kucağıma alırken zorlanıyorum. Gerçekten bu kadar güçsüz kaldığım ve bu şekilde kendimi bulduğum için çok üzülüyorum. Spor yapmaya başlayayım diyorum ama yavruma evin işine anca yetişiyorum, dışarı çıkıp yürüyüş bile yapamıyorum asansörsüz bi binada oturduğum için rahat rahat çıkamıyorum. Bilmiyorum sizin de böyle oldu mu, gerçekten çok üzgünüm. Ağrı kesici sadece parol kullanabildiğim için artık o da fayda vermiyor.
İçimi döktüm biraz ama belki bi öneriniz de olur diye yazmak istedim. Teşekkür ederim