kubrabaygeldi hatice_42 benimde oğlumda var 8,5 aylık bende ne yapayım nereye götüreyim diye düşünürken karşıma çıktı.
peri001 Oğlumda da vardı içe doğru uzayıp sarımtırak renkti ayak baş parmakları hem aile hekimine hemde pediatriye götürdüm normal düzelir dediler gerçektende 4 aylıkken düzeldi ilaç kullanmamıştık