Canım anneler merhaba 🙋
İnternetten araştırdım ama bir şey bulamadım. Belki dedim tek deli benim çocuğum değildir bir de size sorayım 😅
Benim oğlum 4 ay 25 günlük. Emerken bi anda kafasını mememe gömüyor ama bayağı burnu falan kapanıyor, orda bi debeleniyor, sonra geri çekilip nefes alıp tekrar yapıyor. Kendini mi boğmaya çalışıyor napıyor anlamıyorum. Gazı var diye düşündüm ama yok yani pırt pırt yapıyo bütün gün. Memede süt kalmadı herhalde diyip memeyi değiştiriyorum, bazen devam ediyor yapmaya bazen bırakıyor. Anlayamadım yani başka yaşayan var mı bunu? 10 saniye falan öyle kalıyor gömülü nefes alamıyor bazen uzun sürünce ben ayırıyorum memeden o zaman da kızıp ağlıyor.