Kızlar kızım 3 ay 18 günlük meme emiyor doğduğundan beri ama çok zayıf 3300 doğdu 1 hafta yoğun bakımda kaldı yoğun bakımdan çıkınca epeyce bi zayıflamıştı daha sonra toparlayamadı gittiğimiz 3 doktorda mama+meme önerdi söylediği mamaları aldık ama,aptamil hiç birini vücudu kabul etmiyor gibi bişey veriyorum geri çıkartıyo yesede kusarak çıkartıyor sanki dünyanın en iyi mamasını da versem cıkartıcak gibi biberonun ucuyla oynuyor resmen ağzıyla damagini kasiyo biberon ucunu napicagimi bilemiyorum kafayı yicem artık 5100 gramdık 1 hafta önce bıktım artık bu durumdan kilosu sınırda şuan zayıf olarak Allaha şükür bi sağlık sıkıntımız yok oksurukten başka ama acaba sütüm yaramıyor mu