Selam anneler,
Süt arttırmak için sağım öneriliyor ama ben sağım yaptığımda göğsümün tekrar dolması zaman alıyor. Bu sefer bebeğimin sütü indirmesi için baya bi emip çekmesi lazım ki sanırım o da buna çok sinirleniyor. Süte ulaşamadığında ağlıyor ve emmek istemiyor. Sağmasam emmediği için azalacak diye artmayacak diye korkuyorum. Sağsam yine emmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım. Diş sıkıntısı var 4.5 aylık erkek bir bebeğim var. Damaklarından dolayı sanırım beni emmek istemiyor ya da çok az emiyor. 3-5 dk. Bir emiyor bir emmiyor. Geceleri sorun yok gayet güzel emiyor. Gündüz çok sorun yaşıyorum. Sağıma devam etmelimiyim yoksa sabırla daha güzel emeceği günleri beklemeli miyim? Başına böyle bir şey gelen var mı?