İlk kez duydum bu hastalığı ,nefes nefese kalma, hızlı nefes alıp verme köpek havlaması gibi garip bir öksürük ses incelmesi gibi şikayetlerle gittik hastaneye 3. Gidişimde teşhis kondu acilde bir hava verdiler solunum güçlüğü yaşıyor ve nefes almakta zorlanıyor ilaçlı bir tedavi uygulamadılar acildeki doktor sadece alerjik öksürük şurup verdi güzel ilgilendiler aslında ama cocuk olduğu için ilaç yazmada çekimser davrandılar cuma çocuk doktoru anlamadı maalesef hastalığı,pazartesi tekrar özelde başka çocuk doktoruna götürücem mecburen devlette muhakkak çok iyi doktorlarda vardır ama iki seferdir bana denk gelen çocuk doktoru maalesef baştansağma baktı nasıl anlamadı netten hastalığı araştırınca tüm belirtiler bariz şekilde var ama acildeki doktor uzmanlığı olmadığı halde anladı daha önce yaşayan var mı ilaç tedavisi dışında faydasını gördüğünüz şeyler oldu mu buhar makinesini sürekli çalıştırıyorum mesela