melissk büyük bir travma yaşadınız bir de şimdi size muhtaç bir bebek var endişenizi çok iyi anlıyorum Allahım bir daha yaşatmasın beykentteki tokilerde iki tanıdığım var ikisinin de evleri sapasağlam gerçekten bulabilirseniz toki iyi olur ama genel olarak beykent güvenli diyebiliriz tabi Allah bilir sadece ne olacağını. Bir de seyrantepe var orasının altı çukur diyorlar güvenli değil diye biliyorum aklınızda olsun