kimkibuu 8 yaşında kızım boğazımda bişey var gibi diyor. 1 kutu antibiyotik kullandık doktor önerisiyle ama geçmedi diyor. Başına gelen var mı ne olabilir acaba. Cerrahiden randevu aldım ama o zamana kadar sorayım dedim.
Noname21 kimkibuu bademcik olabilir o yakılma hissi bende de vardı tiroit sorunların da oluyor sürekli ekstra yutkunma hissederdim hipotroidi ve haşimato çıktı