agcaner Merhaba, 2 aylık bebeğim var. 2 gündür anne sütü ile beslendiğinde tüm sütü fışkırır şekilde kusuyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Sebebi ne olabilir bilmiyorum yardım rica ederim.
hnnl agcaner canım anında gaz olabilir oğlumda öyle yenidoganken bile fıskırtırdı hatta hastanede bebek hemşirelerine koşarak götürdüm ağzından burnundan geldi öluyor sandım gazdan oluyormuş genelde