sheesyelllow Beyzanurkuzu_ bizim tanıdık bı pideci abimiz var, kendimiz goturuyoruz orda saatlerce odun ateşinde pişirip bize veriyorlar😊 imkanınız varsa öyle yapın harika oluyor
Rabia_91 Beyzanurkuzu_ kendiniz kasaptan kemiği alıp kaynatın 9 10 saat kaynasın. İlikler çıkıyor tamamen. En sağlıklısı