svncgldgn benim bebeğim yarım saatte bir emmek istiyordu sizin süre aralığı yine fazlaymış. Sadece acıktıklarında değil ki kendilerini güvende hissetmek istediklerinde ,sizinle olmak istediklerinde orda bulunmak istiyorlar bu da gayet doğal. Bence bu anların tadını çıkartın,zaman o kadar hızlı geçiyor ki 3-4 aylık olunca o kadar sık istemiyorlar. Anı yaşayın ve anda kalın. Bebeğim şu an 7 aylık ve olumlu ya da olumsuz her anını çok özlüyorum❤️
Evet bazen insan olumsuz düşüncelere kapılabiliyor o an hemen geleceği ve güzellikleri düşünün🕊️