Summ çok yanlış uslüpla konuşuyosunuz 18 yaşında daha kendi çocuk vesaire bunlar sizin yargılayacağınız bi durum değil allah ona o çocuğu nasip ettiyse vardır bi bildiği Rabbimin. Cici bebeye gelirsek evet çok kötü çok şeker yüklemesi var falan filan ama mecburiyetten kullananlar oluyo. Benim bi komşum 2014 yılında 4 aylık oğluna cici bebeyle 1 yaşına kadar büyüttü çok şükür oğlan sağlıklı. Bir kaç ay önce burda bi port açmıştım yardıma muhtaç bi anne diye kadının sütü yok diye 40 günlük bebeğine market sütü vermek zorunda kalıyodu ve sağlık ocağı hiç bi şekilde mamasını karşılamıypdu devlet madi açıdan yardımcı olmuyodu. İnek sütü cici bebeden daha zararlı ama ben o anneyi kınasaydım anne daha çok yanlışa yönelebilirdi çökebilirdi. Sadece kelimeleri seçerken dikkatli seçmeniz çok önemli. İyi günler