alpinanneesi Alparslanim1 oğlum 1 Nisan da 15 ay olacak gece 4 den beri uyanık ataktan mı dişte geliyor mahvetti beni hep huysuz
Mavibirii Alparslanim1 deliriyorum bildiğiniz benim kızımda 1 hafta sonra tam 15 aylık olacak sabrımın son damlalarındayım akşamlar bana zehir resmen
Alparslanim1 alpinanneesi ay bence atak ya delircem ya dis olsa bile zar zor uykuya daliyorlar bu atak neymiş böyle ya bitmedi gitti şu ataklar
alpinanneesi Alparslanim1 benim hiç bu kdr huysuz olmadı en huysuz zamanı suan yeni uyudu daha yarım saat oldu akşam kim bilir kaçta yatar
Alparslanim1 Mavibirii akşamı ayrı gündüzleri ayrı dert. Ne ara dinlenecek insan ben bilmiyorum gerçekten. Allah sabır versin sizede