findk 10 gün sonra sezeyan dikislerimin alınacağıni söylediler hangi bölüme gideceğim ilk dogumum da lazer kesim di şimdi ipli yapmışlar giden oldumu canım acirmi naisl yaptınız yarın gitmem gerekiyor korkuyorum alırsadiye
Belinays_mom findk tabiki sezeryandan 10 gün sonra gidiliyor .Doğumunu yapan doktora gideceksin çok küçük bi saniyelik bi işlem 0 acı
aybarsmom34 findk İçinizden insan çıkarmış birisiniz. İpleri aldırmaktan mı korkacaksınız 🫶🏻 Hiç korkmayın 💐
arasardaannesi findk kadn dogum doktorunuza gıdın o yönlendirır kı hıc acımıo ztn hıssızlıkte oluo bölgede acıyamaz🌺
arasardaannesi findk degısık bı hıs ordakı ama acımıo merk etmeyın bnm ıkısıde dıkıslıydı gram acımadı🌺
aybukelii Ben sağlık ocağında ebeme aldırdım hem kontrolde etti iki bebegimdede böyle yaptım hissetmiyosun 1 saniye sürüyor asla asla his yok zaten bakıp alabiliriz diyor alınmazsa alamayiz daha diyor kiii 10 gundede tabiki kurur kalmaz bile