sevgiimdat Benim bir tanıdığım var. Bir süre kadın sığınma evinde kaldı. Orada tanıştığı üç kadınla eve çıktı. İş de buldular. Eve bir yardımcı ayarladılar, ikisinin çocuğu vardı. Yardımcı iki çocuğa baktı, anneler ortak ödedi ve çalıştı. Gayet mutlular.