pinar0000 bizimxe gaz sorunları erken başladı ama tavsiyem bebeginizi iyi takip edin ilk başlarda bizde gazlı bebek kolik falan dedik 40ıncıkınca geçer dedik geçmedi günde 4-5 saat aralıksız agladıgı günlerimiz oldu ilk basta laktoz intoleransı dendi sonra karın guruldaması fıskırıe kusma mukuslu kaka ve en son kakada kan görünce süt alerjisi dendi hidrolize mama baslandı sükür mamadan 10 gün sonra hiç bi sorunumuz kalmadı
gaz için en iyisi nurse harvey colex surup 15 günlükken günde 3 kez 2.5 cc veriyordum cok güzel gaz çıkarıyordu