fatmakrks herhangi bir hastalığı olmadığına eminseniz, idrar yolu enfeksiyonu ya da dışkıda bir virüs gibi(bunların hiçbir belirtisi olmuyor meme dışında), o zaman yavaş yavaş bırakın derim. 9,5 ay emmiş, alacağını almıştır. Herkes en az 1 sene emzirmek ister elbet ama bazen şartlar farklı olabilir. Mama ve ek gıda ile devam edersiniz. Vitaminlerini de düzenli alıyordur zaten.