barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar 🌸 Havalar birden ısındı bebeğim 4 ay 8 günlük:) arabada klima mı çalıştırıyorsunuz? Aşırı sıcak oluyor. Cam açmak daha tehlikeli diye düşünüyorum rüzgar daha çok diye. Bilemedim sizlere danışmak istedim🙏
Ayyyssseee barisinannesi35 evet çalıştırıyorum ben ama aşırı soğuğu açmıyorum 20-21 derece falan ama daha sıcaklarda açarım en soğuğu diye düşünüyorum 😃
atesarp barisinannesi35 bizde aciyoruz yoksa aşırı terliyor o da bizde fenalik geciriyoruz dogdugundan beri cok uzun yol yaptik ve genelde açtık 6.5 aylik suan ama 22 ye sabitliyoruz ve arabalarda iç havayi koruyan dügme var ya araba gorseliyle belirtilen onu aktif ediyoruz ortam sıcaklıgı ayni kalsin artıp azalmasin diye işte birde havalandirma yerlerini yukari ve yana dogru ceviriyoruz yuzumuze vurmasin diye yada onu pasif edip sadece ön cama vurduruyoruz ya da ayak gibi yani cocuga direk etki etmeyecek sekilde sende eşine sor bilir o da muhakkak
Bebegim3535 barisinannesi35 biz klima açıyoruz ama buz gibi yapmıyoruz arabanın içini. Sıcaklığı kıracak terletmeyecek düşük ayarda oluyor.
barisinannesi35 atesarp ah çok teşekkür ederim 🌸🙏 uzun uzun yazmış açıklamışsınız hakkınızı helal edin🙏 evet evet eşime de söyledim, açıyoruz niz de yavaştan ama insan bi tedirgin olmuyor değil🙈