Aşı olduğu kolu yavaş yavaş şişmeye başladı. Bir haftadır sağ göğsümü ememiyor. Normalde mememde bile uyurdu. Şimdi sağ tarafıma yatırdığım zaman bir müddet sonra huzursuzlanmaya başlıyor kalkmaya çalışıyor . Aşı olduğu kolu şiştiği için ağrı yapabilir mi aklıma başka bir şey gelmiyor?