Kızlar asla leke çıkmıyor 1 damlacık bile dökülse leke kalyor yıkmaya verdim fayda etmedi aksine deterjan lekesi gibi bişey kaldı lekeyide cikartmams yazk 1 buçuk senelik ewliyim 2 halimida kullanamyorum kaldrdm gercekten verdiğim paraya değecek öneri istiyorum