2 aylık kızım bir haftadır baya sıvı kaka yapıyor arkadaşlar. Yapınca da azar azar yapıyor bezi degisiyorum 3 bez batıyor ama bez tam dolmuyor azar azar yapıyor ve yogunda değil. Ebe ye sordum günde 5-6 kez kaka yaparsa ishal dedi ama kızım köpük gibi yapıyor resmen bu ishal mi ishal nasıl olur