Su92 _acemianne_ bizde aynı durumdayız daha tam 2 olmadı bile . Sürekli herşey ağlıyor nasış geçecek düzelecek mi bilmiyorum çok zor
Paril _acemianne_ vallahi benim kızım da tam 2 yaşına girecek yarın ve durmadan sebepsizce ağlıyor zaten zor bir bebekti şimdi de zor bir çocuk oluyor. Oğlum ilk çocuğum olduğu halde böyle zorlanmadım